Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Якубек П$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Якубек П. Напрями адаптації світового досвіду розвитку вищої освіти в Україні у період становлення інформаційної економіки [Електронний ресурс] / П. Якубек, І. В. Шапошникова, К. С. Шапошников // Науковий вісник Полісся. - 2019. - № 1. - С. 78-84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvp_2019_1_11 Ключовим чинником соціально-економічного, інституційного, політичного та культурного розвитку будь-якої країни є освіта. У свою чергу, реалізація концепції сталого розвитку є одним із завдань формування інформаційної економіки та залежить від якісних характеристик людського капіталу. Постановка проблеми. У звіязку з швидким зростанням ринку інноваційної продукції та високим рівнем його конкуренції доцільним є пошук стратегічних напрямів забезпечення інноваційного розвитку вищої освіти шляхом дослідження світового досвіду та перспективних напрямів його адаптації в Україні. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Основні положення щодо розвитку вищої освіти в Україні знайшли відображення в розробках таких вітчизняних та зарубіжних фахівців як: В. Авер'янова, Г. Атаманчук, О. Васильєвої, М. Вебер, Д. Зеркін, О. Овчарук, А. Стадник, Є. Суліми, Н. Холявко, В. Цвєтковогом, С. Шкарлета, О. Якименка та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Незважаючи на значні наукові напрацювання аналіз останніх публікацій свідчить про необхідність дослідження наукових підходів до адаптації світового досвіду щодо розвитку вищої освіти в Україні. Постановка завдання. Стаття покликана структурувати методологічні підходи до адаптації світового досвіду розвитку вищої освіти у період становлення інформаційної економіки в Україні. Виклад основного матеріалу. Розглянуто та визначено особливості розвитку вищої освіти у країнах світу. Систематизований методологічний підхід до визначення напрямів інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах становлення інформаційної економіки. Виокремлено напрями адаптації світового досвіду в Україні. Висновки: результатами дослідження є розроблені заходи щодо адаптації світового досвіду розвитку вищої освіти в інформаційній економіці: структурно-функціональні, інформаційно-комунікаційні, науково-інноваційні, фінансові, мотиваційні, темпологічні, інституційні.Ключовим чинником соціально-економічного, інституційного, політичного та культурного розвитку будь-якої країни є освіта. У свою чергу, реалізація концепції сталого розвитку є одним із завдань формування інформаційної економіки та залежить від якісних характеристик людського капіталу. Постановка проблеми. У звіязку з швидким зростанням ринку інноваційної продукції та високим рівнем його конкуренції доцільним є пошук стратегічних напрямів забезпечення інноваційного розвитку вищої освіти шляхом дослідження світового досвіду та перспективних напрямів його адаптації в Україні. Аналіз останніх досліджень і публікацій. Основні положення щодо розвитку вищої освіти в Україні знайшли відображення в розробках таких вітчизняних та зарубіжних фахівців як: В. Авер'янова, Г. Атаманчук, О. Васильєвої, М. Вебер, Д. Зеркін, О. Овчарук, А. Стадник, Є. Суліми, Н. Холявко, В. Цвєтковогом, С. Шкарлета, О. Якименка та ін. Виділення недосліджених частин загальної проблеми. Незважаючи на значні наукові напрацювання аналіз останніх публікацій свідчить про необхідність дослідження наукових підходів до адаптації світового досвіду щодо розвитку вищої освіти в Україні. Постановка завдання. Стаття покликана структурувати методологічні підходи до адаптації світового досвіду розвитку вищої освіти у період становлення інформаційної економіки в Україні. Виклад основного матеріалу. Розглянуто та визначено особливості розвитку вищої освіти у країнах світу. Систематизований методологічний підхід до визначення напрямів інноваційного розвитку сфери вищої освіти в умовах становлення інформаційної економіки. Виокремлено напрями адаптації світового досвіду в Україні. Висновки: результатами дослідження є розроблені заходи щодо адаптації світового досвіду розвитку вищої освіти в інформаційній економіці: структурно-функціональні, інформаційно-комунікаційні, науково-інноваційні, фінансові, мотиваційні, темпологічні, інституційні.
|
|
|